Известие

Collapse
No announcement yet.

Пищене при високи оборти JTD

Collapse
X
 
  • Filter
  • време
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Първоначално публикувано от tokata_pz_flex Покажи съобщение
    Точно като се строши е тоя смачкан утайник , турбото пищи все едно го колят , обаче въздуха си излиза през строшеното място и не надува в мотора . Не светят никакви лампи и дюзи , а ти се чудиш какво ли е станало На мен не ми светеше лампа
    Тук мисля,че не си прав! Турбото си надува,обаче дърпа въздух през дупката и вкарва боклуци с който може да да се прецакат лопатките на турбината или двигателя.
    _____________________
    Alfa Romeo 146 1.9 JTD - EX

    Comment


    • #17
      Това съм съгласен . Но като затапихме дупката , и колата си тръгна много мъжки . Затова си мисля , че може и да е надувало и навън , а може и да греша
      145 1.6 ТС '97 ех.
      145 1.9 JTD '00
      307 CC 2.0 '04

      Comment


      • #18
        Първоначално публикувано от tokata_pz_flex Покажи съобщение
        Това съм съгласен . Но като затапихме дупката , и колата си тръгна много мъжки . Затова си мисля , че може и да е надувало и навън , а може и да греша
        Просто дебитомера е започнал да отчита вярното количество въздух,иначе той дава инфо,че влиза малко количество въздух и компа подава по-малко гориво.
        _____________________
        Alfa Romeo 146 1.9 JTD - EX

        Comment


        • #19
          @455115
          Не може хем да духа от дупката, хем да смуче от нея
          Ако има малка дупка преди турбината, едва ли ще се усети, защото въздухът ще подължава да си постъпва откъъм филтъра заради по-малкото съпротивление. Ако се разкачи или разпори всукателен въздуховод, тогава вече може да почне да вкарва боклуци и да бърка компютъра, но вакуум преди турбината всъщност няма! Там налягането си е атмосферно.
          Отделно, шансовете да се скъса или пробие нагнетателен въздуховод са в пъти по-големи отколкото при всмукателен именно заради налягането и поизтичащите от това натоварвания.
          _______
          146 JTD - ex
          Renault Megane II 1.5 dci - ex

          Nissan Qashkai 2.0 CVT - current

          Comment


          • #20
            Първоначално публикувано от trustworthy Покажи съобщение
            @455115
            Не може хем да духа от дупката, хем да смуче от нея
            Ако има малка дупка преди турбината, едва ли ще се усети, защото въздухът ще подължава да си постъпва откъъм филтъра заради по-малкото съпротивление. Ако се разкачи или разпори всукателен въздуховод, тогава вече може да почне да вкарва боклуци и да бърка компютъра, но вакуум преди турбината всъщност няма! Там налягането си е атмосферно.
            Отделно, шансовете да се скъса или пробие нагнетателен въздуховод са в пъти по-големи отколкото при всмукателен именно заради налягането и поизтичащите от това натоварвания.
            Аз говорех конкретно ако се счупи утайника преди турбината,както е написал колегата,защото преди няколко месеца го чупих и аз (бях счупил картера) и изобщо не бях забелязъл утайника.Съскаше ми яко турбото и колата беше по-спъната(особено при ниски обороти)оказа се,че дърпа въздух през отвора и в ниските обороти не отчита дебитомера,а като включи турбото почва да засмуква повече въздух и половината минава през отвора, другата половина през дебитомера.
            Съжалявам ако не съм се изразил правилно!
            И колега gfshocker извинявай за спама.
            _____________________
            Alfa Romeo 146 1.9 JTD - EX

            Comment


            • #21
              Първоначално публикувано от 455115 Покажи съобщение
              Аз говорех конкретно ако се счупи утайника преди турбината,както е написал колегата,защото преди няколко месеца го чупих и аз (бях счупил картера) и изобщо не бях забелязъл утайника.Съскаше ми яко турбото и колата беше по-спъната(особено при ниски обороти)оказа се,че дърпа въздух през отвора и в ниските обороти не отчита дебитомера,а като включи турбото почва да засмуква повече въздух и половината минава през отвора, другата половина през дебитомера.
              Съжалявам ако не съм се изразил правилно!
              И колега gfshocker извинявай за спама.
              Аз само не разбрах кога,как и кой "включва" турбото
              иначе залагам също на прецакан нагнетателен маркуч-прегледай ги добре колега
              146 Turbo

              Comment


              • #22
                Първоначално публикувано от 455115 Покажи съобщение
                Аз говорех конкретно ако се счупи утайника преди турбината,както е написал колегата,защото преди няколко месеца го чупих и аз (бях счупил картера) и изобщо не бях забелязъл утайника.Съскаше ми яко турбото и колата беше по-спъната(особено при ниски обороти)оказа се,че дърпа въздух през отвора и в ниските обороти не отчита дебитомера,а като включи турбото почва да засмуква повече въздух и половината минава през отвора, другата половина през дебитомера.
                Съжалявам ако не съм се изразил правилно!
                И колега gfshocker извинявай за спама.
                Няма проблеми колега . Даже това , което прочетох ще ми е от полза предполагам Значи четох , че този утайник се намира зад бронята ама каде точно - от страната на интеркулера ли , каде ?

                Alfa Romeo 145 JTD `00

                Comment


                • #23
                  Първоначално публикувано от gfshocker Покажи съобщение
                  Няма проблеми колега . Даже това , което прочетох ще ми е от полза предполагам Значи четох , че този утайник се намира зад бронята ама каде точно - от страната на интеркулера ли , каде ?
                  Точно до турбината на самия въздуховод дето влиза в нея на около 10см.
                  Click image for larger version

Name:	1.JPG
Views:	2
Size:	30.4 Килобайта
ID:	2253699
                  _____________________
                  Alfa Romeo 146 1.9 JTD - EX

                  Comment


                  • #24
                    Колеги оказахте се прави точно от там идва проблема от въпросната резонаторна кутия, която беше счупена и половината липсваше.Свалихме кутията и затапихме маркуча, това правилно ли е ? Може ли да повредя двигателя така ?

                    Alfa Romeo 145 JTD `00

                    Comment


                    • #25
                      Ами и аз съм така , просто немога на намеря кутия . Засега няма проблеми , 2 месеца вече
                      145 1.6 ТС '97 ех.
                      145 1.9 JTD '00
                      307 CC 2.0 '04

                      Comment


                      • #26
                        И аз вече 3-4 месеца си карам със затапена кутия...
                        _____________________
                        Alfa Romeo 146 1.9 JTD - EX

                        Comment


                        • #27
                          Първоначално публикувано от 455115 Покажи съобщение
                          И аз вече 3-4 месеца си карам със затапена кутия...
                          Имам предвид , че кутията изобщо я няма , махнахме я и съм затапил мъркуча Дали така ще има някакъв проблем ?

                          Alfa Romeo 145 JTD `00

                          Comment


                          • #28
                            Е и ние това имаме предвид Нема се плашиш
                            145 1.6 ТС '97 ех.
                            145 1.9 JTD '00
                            307 CC 2.0 '04

                            Comment


                            • #29
                              Първоначално публикувано от tokata_pz_flex Покажи съобщение
                              Е и ние това имаме предвид Нема се плашиш
                              мерси колеги , помогнахте ми много Айде поздрави от майна таун

                              Alfa Romeo 145 JTD `00

                              Comment


                              • #30
                                Първоначално публикувано от gfshocker Покажи съобщение
                                Колеги оказахте се прави точно от там идва проблема от въпросната резонаторна кутия, която беше счупена и половината липсваше.Свалихме кутията и затапихме маркуча, това правилно ли е ? Може ли да повредя двигателя така ?
                                как по точно затапихте кутията?
                                Alfa Romeo 146 1,9 JTD-Be yourself!

                                Comment

                                Working...
                                X